ISO 18295 Çağrı Merkezi Yönetim Sistemi
EN 15838 standardının yerine gelen ISO 18295 standardı, hem işveren hem de çalışanlar için beklentileri yönetmeye, performans yönetimi sağlayan ve işverenler ve müşteriler için memnuniyet memnuniyetini sağlayan bir hizmet standardıdır.
ISO 18295, iç iletişim merkezleri ve dış kaynaklı iletişim merkezleri (üçüncü şahıslar tarafından işletilen) için net gereklilikleri belirler ve iki bölümden oluşur:
ISO 18295-1, içten veya dış kaynaklı çalışan müşteri iletişim merkezlerinin gereksinimlerini belirler. Gelen ve Giden de dahil olmak üzere her büyüklük, sektör ve etkileşim kanalının müşteri iletişim merkezlerine uygulanabilir.
ISO 18295-2, müşteri iletişim merkezini görevlendiren işveren için gereksinimleri belirler.
Standarttan elde edilecek faydalar
ISO 18295-1'i uygulayarak, müşteri hizmetlerini iyileştirebilir, iş dünyasında başarınızı artırabilirsiniz.
Standart şunlara katkıda bulunur:
- Çağrı merkezinin yapısını daha verimli kılmak,
- Şikayet riskini en aza indirgemek ve
- Kendinizi rakiplerden ayırt etmek.
DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN BİZE İLETİŞİM BÖLÜMÜNDE YERALAN BİLGİLERLE ULAŞABİLİRSİNİZ.
Standartlar
- ISO 9001 KYS
- ISO 14001 ÇYS
- FSSC 22000
- ISO 22000 GGYS
- ISO 45001 İSGYS
- ISO/IEC 27001 BGYS
- ISO 31000 RYS
- ISO 28000 TZYS
- ISO 22301 İSYS
- ISO/IEC 20000 HYS
- IATF 16949
- EN 15838 ÇMYS
- ISO 18295 ÇMYS
- ISO 13485 MCB
- EN 15038 THYS
- ISO 14064 SGB
- ISO 10002 MMYS
- ISO 17100 THS
İletişim
- VERİCERT BELGELENDİRME VE GÖZETİM HİZMETLERİ LTD. ŞTİ.
- Zümrütevler Mahallesi Ural Sokak Nas Plaza No:22 Kat:1 Daire: 18 Maltepe/İSTANBUL-TÜRKİYE
- Tel:+90 216 325 25 01
- Fax:+90 216 325 73 79
- E-Posta:info@vericert.com.tr
- Web:www.vericert.com.tr
Vericert Platform
- Yenilikler ve fayda sağlayacağınız bilgiler almak için Vericert Platform'a üye olun.
- Vericert Platform'u ziyaret edin.