Yönetim Becerileri Eğitimleri
Hemen hemen firmaların tümünde en önemli ortak ihtiyaç; yöneticilerin, mesleki konularına son derece hakim oldukları halde, kurumda ortak bir yönetim politikası yerleştirme ve icra etme konusundaki bilgi ve beceri eksikliği olduğu yapılan araştırmalarda ortaya konmuştur
Bu amaçla oluşturulan Yönetim Becerileri Geliştirme eğitimleri firmaların bu eksikliğini ortadan kaldırmaya yönelik olarak hazırlandı.
Temel Yönetim Becerileri
Bu programın özelliği, kurumunuz yönetici personelinin liderlik, motivasyon ve delegasyon becerilerini geliştirmek, şirket bünyesinde şubeler ve departmanlararası iletişimin kuvvetlendirilmesi ve yönetici ve yönetici adaylarının temel yönetim becerilerine sahip olmalarını sağlamaktır.
Yönetim ve Liderlik
Sohbet yöntemiyle yöneticilerin bilgilerin güncellenmesi sağlamak olan bu programın amacı, kurumunuz yönetici personeline güncel liderlik, motivasyon ve delegasyon becerilerini aktarmak, şirket bünyesinde departmanlar arası iletişimin kuvvetlendirilmesini ve takım ruhunun oluşturulmasına yardımcı olmaktır
Başarılı Hedef Koyma
Çoğu yönetici organizasyonun ve çalışanların gelişimi için performans değerlendirmesi yapmak ve kullanmakta çoğunlukla sorunlar yaşar. Bu sorunların en önemli nedeni hedeflerin tespitinin tam olarak yapılmamasıdır.
Etkili İş Toplantıları
Günümüz iş dünyasında vaktimizin büyük bir kısmını toplantılarda geçirmekteyiz. Doğal olarak bu durum firmaya extra bir maliyet yüklemektedir. Ancak bu yatırımın mutlaka geri dönüşü olmalıdır. Bu eğitimde toplantıların daha verimli hale nasıl getirilebileceği ve alınan kararların uygulanması için nelerin yapılması gerektiği anlatılmaktadır
İletişim ve Çatışma Yönetimi
Çatışma farklı fikir, görüş ve/veya düşüncelerin çarpışması sonucudur. Yani zıtlıkların itişmesi. Bu yeni fikirlerin, buluşların ortaya çıkmasını sağlayacağı gibi kurum içi çekişmelere ve iletişimsizliğe de yol açabilir. Bu eğitim çalışanların çatışmalardan kaçınmak yerine nasıl yönetebilecekleri ile ilgili bilgi ve beceri kazandırmak amacındadır.
Zaman Yönetimi
Zaman yönetimi yaşam yönetimidir. Bu nedenle standart tekniklerin ve doğruların anlatımı yerine katılımcıların kendi yaşamların kontrolüne geçerek yönetmelerine yardımcı olmak bu eğitimin özelliğidir.
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Günümüz iş dünyasında aniden zorlaşan piyasa şartları firmaların müşterilerine bakış açılarını da değiştirdi. Artık ürün özelliklerine dayanan rekabet stratejilerinin yanı sıra ürün ile birlikte verilen hizmet ön plana çıkmaya başladı. İyi bir hizmetin en önemli kilit noktası müşteri ilişkilerinin iyi yönetilmesidir.
Takım Yönetimi
Günümüz çalışma koşullarında pek çok işin başarılması artık iyi kurulmuş ve anlaşabilen takımlar ile mümkündür. Ancak bir takımın verimli çalışabilmesi yalnızca üyelerin anlaşabilmeleri ile değil aynı zamanda iyi yönetilmesi ile mümkün olacaktır.
Koçluk Becerileri
Rekabetin yoğun olduğu bu dönemde kurum içi çalışanların yetkinliklerinin sürekli olarak artırılması gerekmektedir. Bilgi ve becerinin kalıcı olması ise kurum içi kaynak ve birikimlerin kullanılması ile mümkün olacaktır. Bu eğitim katılımcıların birer koç olarak çalışanların en uygun şekilde yetiştirilmesi için gerekli bilgi ve becerileri kazandırmak için hazırlanmıştır.