MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Eğitimin Özelliği
Günümüz iş dünyasında aniden zorlaşan piyasa şartları firmaların müşterilerine bakış açılarını da değiştirdi. Artık ürün özelliklerine dayanan rekabet stratejilerinin yanı sıra ürün ile birlikte verilen hizmet ön plana çıkmaya başladı. İyi bir hizmetin en önemli kilit noktası müşteri ilişkilerinin iyi yönetilmesidir. Müşteri ilişkileri yönetimi çağımızın vazgeçilmez rekabet unsurlarından biri olmaya başlamıştır. Çalışanların müşterileri ile olan ilişkileri kurumun sadık müşteri yaratması açısından çok önemlidir.
Eğitimin Hedefi
Eğitim sonunda katılımcılar;
- İç ve dış müşterilerini tanımlayacaklar
- Müşteri ilişkilerinin geliştirmesinin önemini öğrenecekler
- İletişimde dinlemenin önemini kavrayacaklar
- Müşteri ilişkilerinde iletişimin önemini anlamış olacaklar
- Müşteri bakış açısıyla olaylara bakmayı öğrenecekler
- Sinirli ve sorunlu müşterilerle baş etme becerilerini geliştirecekler
- Müşteri şikayetlerini en uygun şekilde karşılama becerisini
- Müşterilerine doğru tanımlama ve yaklaşma becerilerini kazanacaklar
Neden Vericert’le Çalışmalıyız
Vericert bulunduğu sektörde çok geniş iş tecrübesine sahiptir. Yaptığımız iş göze görülmemekte ancak çok kritik bir iştir. Yaptığımız işle, müşterimiz olan organizasyonlar mükemmeliyete doğru ilerlemektedirler. Bu her zaman, geribildirimini aldığımız övündüğümüz ve gurur duyduğumuz bir çıktımızdır.