English  English

Vericert Logo

İLETİŞİM VE ÇATIŞMA YÖNETİMİ

Eğitimin Özelliği

Çatışma farklı fikir, görüş ve/veya düşüncelerin çarpışması sonucudur. Yani zıtlıkların itişmesi. Bu yeni fikirlerin, buluşların ortaya çıkmasını sağlayacağı gibi kurum içi çekişmelere ve iletişimsizliğe de yol açabilir. Bu eğitim çalışanların çatışmalardan kaçınmak yerine nasıl yönetebilecekleri ile ilgili bilgi ve beceri kazandırmak amacındadır.

Eğitimin Hedefi

Eğitim sonunda katılımcılar;

  • Çatışmaya neden olan faktörleri görecekler,
  • Çözüm yöntemlerini ve tekniklerini tartışacaklar,
  • Kişisel ilişkileri yönetmenin önemi ve yollarını tartışmış,
  • İletişim sürecine farklı bir bakışla yaklaşmayı öğrenmiş,
  • İletişim engellerini aşma yolları konusunda beceriler edinmiş,
  • Dinleme becerilerini geliştirme konusunda bilgilenmiş olacaklar.

Neden Vericert’le Çalışmalıyız

Vericert bulunduğu sektörde çok geniş iş tecrübesine sahiptir. Yaptığımız iş göze görülmemekte ancak çok kritik bir iştir. Yaptığımız işle, müşterimiz olan organizasyonlar mükemmeliyete doğru ilerlemektedirler. Bu her zaman, geribildirimini aldığımız övündüğümüz ve gurur duyduğumuz bir çıktımızdır.